Strona główna
English
Wersja polska


Szukaj


System studiów:
stacjonarne
niestacjonarne popołudniowe
niestacjonarne sobotnio - niedzielne



Uczelnie w Polsce
Uczelnie w Polsce
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Dane teleadresowe:
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków
województwo małopolskie
Kontakt:
tel.: 12 421 84 16

wydziały / kierunki
Studia I stopnia
Studia jednolite
Studia II stopnia
Studia

licencjackie
inżynierskie
magisterskie
uzupełniające
podyplomowe

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio – niedzielne
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów II stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.


Studia kierunkowe komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach:

  • reklama i branding,
  • public relations,
  • projektowanie promocyjne.

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
  • poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
  • strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
  • projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
  • badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • reklama, branding i marketing medialny,
  • public relations i doradztwo wizerunkowe,
  • agencje kreatywne i eventowe,
  • trening i coaching komunikowania wizerunkowego,
  • organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
  • projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,
  • e-public relations, e-marketing.

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!
Opis
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie jest Uczelnią kościelną finansowaną na zasadach uczelni publicznych. Uniwersytet prowadzi swą działalność naukowo-dydaktyczną na pięciu wydziałach: Filozoficznym, Historii i Dziedzictwa Kulturowego, Nauk Społecznych, Teologicznym i zamiejscowym - Teologicznym Sekcja w Tarnowie, a także w międzywydziałowych instytutach: Bioetyki oraz Ekumenii i Dialogu.
warunki rekrutacji

W związku z ogłoszeniem stanu epidemii i wprowadzeniem pracy zdalnej na Uniwersytecie kontakt z Punktem informacji dla kandydatów na studia wyższe możliwy jest jedynie drogą mailową.

Adresy kontaktowe:

rekrutacja@upjp2.edu.pl

recruitment@upjp2.edu.pl - dla cudzoziemców (for foreigners) i Polaków posiadających zagraniczne dokumenty

oplaty@upjp2.edu.pl - w przypadu pytań dotyczących opłat za studia

E-mail:*
Nick:*
Treść opinii:*

Opinie o uczelni (0)

Brak komentarzy
Ilość wyświetleń: 582
design by fast4net


Wersja mobilna
Mapa serwisu