Strona główna
English
Wersja polska


Szukaj


System studiów:
stacjonarne
niestacjonarne popołudniowe
niestacjonarne sobotnio - niedzielne



Uczelnie w Polsce
Uczelnie w Polsce
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Dane teleadresowe:
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków
województwo małopolskie
Kontakt:
tel.: 12 421 84 16

wydziały / kierunki
Studia I stopnia
Studia jednolite
Studia II stopnia
Studia

licencjackie
inżynierskie
magisterskie
uzupełniające
podyplomowe

S - stacjonarne (dzienne), NP - niestacjonarne popołudniowe, NSN - niestacjonarne sobotnio – niedzielne
Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie to nowy kierunek studiów pierwszego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.


Studia digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie przygotowują specjalistów w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii cyfrowych w mediach i komunikowaniu w trzech specjalnościach:

  • kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design,
  • analityka sieci – big data, SEO, performance marketing,
  • digital biznes – tworzenie, ekonomia i zarządzanie.

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • poznania nowych technologii medialno-komunikacyjnych,
  • wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu,
  • kreatywności wirtualnej poprzez innowacyjne aplikacje,
  • analityki sieci przy pomocy nowoczesnych narzędzi np. big data, SEO, SMM,
  • nowoczesnych metod badania użytkowania mediów, np. eyetracking i biofeedback, dla celów performance marketing,
  • funkcjonalności i i użyteczności social media,
  • tworzenia, ekonomii i zarządzania digital biznes.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • media cyfrowe,
  • agencje kreatywne, eventowe,
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej,
  • sieciowe technologie komunikacyjne,
  • analityka sieci dla celów promocyjno-marketingowych i digital marketing,
  • własne cyfrowe startupy i e-biznes,
  • zarządzanie i ekonomia digital biznes.

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie kreatywności, analizy i zarządzania mediami cyfrowymi,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!
Opis
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie jest Uczelnią kościelną finansowaną na zasadach uczelni publicznych. Uniwersytet prowadzi swą działalność naukowo-dydaktyczną na pięciu wydziałach: Filozoficznym, Historii i Dziedzictwa Kulturowego, Nauk Społecznych, Teologicznym i zamiejscowym - Teologicznym Sekcja w Tarnowie, a także w międzywydziałowych instytutach: Bioetyki oraz Ekumenii i Dialogu.
warunki rekrutacji

W związku z ogłoszeniem stanu epidemii i wprowadzeniem pracy zdalnej na Uniwersytecie kontakt z Punktem informacji dla kandydatów na studia wyższe możliwy jest jedynie drogą mailową.

Adresy kontaktowe:

rekrutacja@upjp2.edu.pl

recruitment@upjp2.edu.pl - dla cudzoziemców (for foreigners) i Polaków posiadających zagraniczne dokumenty

oplaty@upjp2.edu.pl - w przypadu pytań dotyczących opłat za studia

E-mail:*
Nick:*
Treść opinii:*

Opinie o uczelni (0)

Brak komentarzy
Ilość wyświetleń: 587
design by fast4net


Wersja mobilna
Mapa serwisu